Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Er det regionsperre på kortet mitt?

Nei, i DNB har vi ikke regionsperre og du vil kunne bruke kortet uansett hvor du befinner deg i verden.

Vi anbefaler deg å sette opp en varsling på bruk av kort i utlandet, dette gjør du under Innstillinger i nettbanken. Tjenesten er priset.

Hvordan sperre og erstatte kort?

Har du mistet kortet ditt er det viktig at det sperres umiddelbart. Du kan sperre og bestille nytt kort i nett- og mobilbanken. Det tar ca. en uke å motta nytt kort i posten.

Trenger jeg å ha med forsikringsbevis på ferie?

Det er ikke nødvendig å ha med reiseforsikringsbeviset når du skal ut på reise, men om du ønsker kan du skrive dette ut fra nettbanken din. Gå da til Pensjon og forsikring – Mine skadeforsikringer, i snarveien velger du Skriv ut reisebevis. 

Skulle du trenge å komme i kontakt med oss, kan du ringe +47 915 04818 og ved sykdom ringer du oss på +47 24 06 29 90.

Driftsstatus

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste