Driftsproblemer | Hva kan vi hjelpe deg med? | Forum

Lurer du på noe, eller har du et tips? Del dine innspill med oss og andre brukere i forumet. Som gjest kan du lese alle innlegg, men for å legge til et emne eller svare på et innlegg må du være logget inn. Det kan ta opptil 3 minutter før kommentarer vises i "forummoduler" på dnb.no. Vennligst les kjørereglene for forumet.

Har du en god idé? Registrer den i Min idé og snakk direkte med utviklerne våre :)

Du må logge deg inn for å starte emner/skrive innlegg

sp_TopicIcon
Driftsproblemer
27.01.2017
06.19
Medlem
Forum Posts: 4
Member Since:
27.01.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Får beskjed om at dere har problemer med siden så kommer ikke inn i nb står at vi kan sjekke forum for driftsproblemer men ser ikke noe opplysninger her

27.01.2017
06.27
umm
Guest

Kommer heller ikke inn på hoveddomenet.

27.01.2017
06.34
Medlem
Forum Posts: 4
Member Since:
27.01.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Virker no :-)

27.01.2017
06.35
Medlem
Forum Posts: 4
Member Since:
27.01.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

kommer bare inn men ikke noe annet,allt er nede.......

27.01.2017
06.54
Medlem
Forum Posts: 4
Member Since:
27.01.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Da ser det ut til å fungere :-)

27.01.2017
07.12
arghhh
Guest

Nope...fungerer fortsatt ikke (Transaksjoner..)

07.02.2017
23.00
Mathe
Guest

jeg vil logge inn på konto min. Kan du hjelpe med?

07.02.2017
23.01
Mathe
Guest

Får ikke å logge inn siste 20 minutter.

08.02.2017
14.08
Moderator
Forum Posts: 27
Member Since:
12.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei Mathe!

Det skal ikke være noe problemer med innlogging i nettbanken nå, så da vil jeg anbefale deg å kontakte oss på 91504800, så får vi sett på det for deg.

Håper du får en flott dag videre! /Lene

08.02.2017
21.05
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
08.02.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Dere skriver på status over driftsmeldinger at "våre systemer fungerer som normalt", men jeg kommer ikke inn på nettbanken verken på mobil eller Mac, grunnet teknisk feil. Er dette hva dere mener med normalt? Slik har det vært jevnt i hele dag. Noen som kan fikse dette?

 

På forhånd takk! :)

09.02.2017
07.58
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
09.02.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Jeg får ikke gått inn på Mastercard saldo og sjekket siste bevegelser. Kom ikke inn i hele går,og ikke i dag tidlig heller. Hva skjer?

06.03.2017
15.57
Medlem
Forum Posts: 5
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Mye tull med DNB. 

Moderator Cathrine skrev: "Alle våre systemer skal fungere, men enkelte opplever ustabilitet ved innlogging.
Dersom du ikke får logget inn, vennligst forsøk på nytt."

Sist oppdatert 06.03.17, klokken 14:25.

Tull med betaling med kort til utlandet for et par uker siden. Stadig problemer med pålogging de siste to ukene.

Kjære deg Cathrine; driftsystemet fungerer IKKE når det kommer feilmelding og vi ikke kan logge på! Er du ikke bare bittelitt flau over at dere ikke får dette til?

Jeg vil gjerne bli kompensert med frie gebyrer for ALLE tjenester ut året.

06.03.2017
15.59
Medlem
Forum Posts: 5
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Mye tull med DNB. 

Moderator Cathrine skrev: "Alle våre systemer skal fungere, men enkelte opplever ustabilitet ved innlogging.
Dersom du ikke får logget inn, vennligst forsøk på nytt."

Sist oppdatert 06.03.17, klokken 14:25.

Tull med betaling med kort til utlandet for et par uker siden. Stadig problemer med pålogging de siste to ukene.

Kjære deg Lene; driftsystemet fungerer IKKE når det kommer feilmelding og vi ikke kan logge på! Er du ikke bare LITT flau over at dere ikke får dette til?

Jeg vil gjerne bli kompensert med frie gebyrer for ALLE tjenester ut året.

06.03.2017
16.00
floyd
Guest

Fremdeles trøbbel med innlogging. Nå har det vært mye tull med nettbanken de siste 2 ukene... ikke bra. 

06.03.2017
16.05
Medlem
Forum Posts: 5
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Jeg vil gjerne ha gebyrfrie tjenester ut året da jeg sitter og gjør jobben til tidligere fysiske funksjonærer i fysiske banker som jeg går ut i fra fikk betalt for sine stillinger. Ja, det vil si når nettbanken fungerer da - noe som ikke er normen så langt i år.

Er det urimelig at jeg blir kompensert?

På forhånd takk for rask tilbakemelding

06.03.2017
16.16
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei, jeg har prøvd å logge inn flere ganger nå med både bank id og bank id på mobil, men kommer ikke inn. 

hva annet kan jeg gjøre?

08.03.2017
18.39
Moderator
Forum Posts: 22
Member Since:
18.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei! Flott at du skriver til oss! Det var litt trøbbel med innlogging 06.03,- men det skal ikke være noe trøbbel med innlogging per nå. Dersom det fremdeles feiler, ta kontakt med oss på telefon 915 04800 så kan vi ta en nærmere titt på det sammen der. Ha en fin dag videre! /Hilde

20.03.2017
11.19
Medlem
Forum Posts: 5
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Mye tull med DNB. Femsifret nummer (04800) er SVÆRT dyrt å ringe hvem tjener på en slik sevice??

Driftsystemet nede i dag igjen - jeg vil ha overtidsbetaling!!

Tull med betaling med kort til utlandet for en månedstid siden. Stadig problemer med pålogging det siste året.

Driftsystemet fungerer fungerer sporadisk.

Jeg vil gjerne bli kompensert med frie gebyrer for ALLE tjenester ut året.

Jeg vil gjerne ha alle transaksjoner gebyrfrie da jeg sitter og gjør jobben til tidligere fysiske funksjonærer i fysiske filialer som jeg går ut i fra fikk betalt for sine stillinger. DNB har spart millioner på at disse stillingene nå er borte og jeg vil gjerne ha lønn for jobben jeg gjør for dere da jeg ikke har en filial å gå til lengre.
Det er vel bare rett og rimelig med en kompensasjon?

20.03.2017
11.28
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
20.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Mye tull med DNB. Femsifret nummer (04800) er SVÆRT dyrt å ringe hvem tjener på en slik sevice??

Er helt enig.

 

Jeg må tenke å bytte bank

20.03.2017
11.47
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
20.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Har forsøkt å logge inn i nettbanken minst 10 ggr nå - får hele tiden beskjed om at en feil har oppstått og at jeg må lukke nettleseren. Er det håp om kort rettetid for problemet?

20.03.2017
11.49
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
20.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

No synes jeg at dette skjer litt for ofte. Har i dag brukt en time på flere forsøk på innlogging ! Frustrerende i en travel dag.

Most Users Ever Online: 31

Currently Online: Cathrine
2 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Stine: 154

Bjarne S: 56

amd: 40

kvantesprang: 32

Musicboy: 25

Kristian Hoaas: 19

Forum Stats:

Groups: 5

Forums: 122

Topics: 1112

Posts: 3804

Del på
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google Plus