Er nettbanken nede akkurat nå? | Hva kan vi hjelpe deg med? | Forum

Lurer du på noe, eller har du et tips? Del dine innspill med oss og andre brukere i forumet. Som gjest kan du lese alle innlegg, men for å legge til et emne eller svare på et innlegg må du være logget inn. Det kan ta opptil 3 minutter før kommentarer vises i "forummoduler" på dnb.no. Vennligst les kjørereglene for forumet.

Har du en god idé? Registrer den i Min idé og snakk direkte med utviklerne våre :)

Du må logge deg inn for å starte emner/skrive innlegg

sp_TopicIcon
Er nettbanken nede akkurat nå?
06.03.2017
09.26
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

På mobil får jeg

500 Internal Server Error

DPWWM147E Error: Could not retreive file data 

og i på desktop får jeg BID-1433.

 

Ser ingen driftsmeldinger på dette.

06.03.2017
10.12
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Forslag: Når nettbanken er nede bør det komme en melding når man forventer å få den i gang igjen. I dag har nettbanken vært nede 3 timer eller mer. Det er ikke bra for en storbank som DNB. Vær offensiv, sett mål for når nettbanken skal være tilbake og informer oss alle gode kunder!

06.03.2017
10.21
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Nettbanken var ned på fredag 3 mars og er nede igjen i dag mandag 6 mars.  Skuffende, regnet med at ting hadde løst seg i løpet av helga.

06.03.2017
11.01
Kjell C
Guest

Hva med litt info om status. Får ikke logget på nettbanken. Ser at flere har samme problem. Er det ikke vanlig da at banken informerer om status og når vi kan forvente at ting fungerer igjen?

06.03.2017
11.29
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Fortsatt umulig å logge inn hverken via app eller desktop.

Kunne dere oppdatert driftsmeldingene litt? Banken har nå vært stengt halve arbeidsdagen - det er ganske alvorlig. 

06.03.2017
11.52
M.Hafsahl
Guest

Kommer heller ikke inn og har forsøkt siden tidlig morgen.

Tilbakemeldingene fra DnB på hva som er status og når vi kan forvente å få tilgang til å utføre bank-tjenester i nettbank igjen burde være en minimum.

For meg ser det ikke ut til at DnB engang bryr seg om å svare på innleggene her.

Bank-kontorene har DnB jo stort sett lagt ned så vi er faktisk avhengige av at nettbanken fungerer for å få utført våre daglige bank-tjenester.

06.03.2017
11.58
rizgar
Guest

jeg har ikke nettbank til gang

06.03.2017
12.53
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Når kan man forvente at man kan logge inn igjen... ingenting funker. Må vel kunne få litt tilbakemelding.....

06.03.2017
13.12
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
06.03.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Dere skriver i driftsmelding vedr. innlogging i nettbanken at "Noen kunder opplever treghet ved innlogging i nettbanken". Treghet?? Det går ikke an å logge seg inn - innlogging i nettbanken er umulig. Det er en vesensforskjell fra "treghet ved innlogging". DNB, skjerp dere og ta kundene deres seriøst.

05.05.2017
09.58
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
05.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Kommer ikke inn i nettbanken i dag heller via mobil, selv om dere heveder at driftsstatus er ok. Forferdelig frustrerende når man sitter i jobbsammenheng og skal overføre lønn etc.. 

 

Har skjedd MANGE ganger den siste måneden. Vipps fuker nå og da  .-( 

06.05.2017
17.21
Moderator
Forum Posts: 41
Member Since:
17.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei Trondns!

Innlogging i nettbank skal fungere som normalt, og det er ikke meldt om feil. I går opplevde vi ustabilitet med bankID mobil, men dette ble rettet etter kort tid igjen :)

 

/Ann-Kristin

11.05.2017
13.49
ZO
Guest

Hei.

Hvor lenge kommer bankid på mobil/nettbanken vara nede?

11.05.2017
21.39
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
11.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Det lurer jeg også på?? Står at det skal gå fint å logge inn med bank id men det stemmer ikke :(

11.05.2017
23.40
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
11.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Dette er for dårlig, jeg kommer meg ikke inn i nettbanken hverken med vanlig bank id eller på mobil:(

12.05.2017
00.44
Nytt medlem
Forum Posts: 2
Member Since:
12.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Kommer nettbanken deres noen gang til å fungere? Kommer snart til å bytte bank!!!!!!!!!!

Kan ikke logge inn med Bankid på mobil eller brikke.

12.05.2017
00.49
Nytt medlem
Forum Posts: 2
Member Since:
12.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Er nå 99% sikker på at jeg kommer til å bytte bank:-(

12.05.2017
15.19
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
12.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei, jeg har hatt problemer med å bruke bankid i flere dager. er det mulig å si noe om når dette vil fungere som normalt? 

15.05.2017
15.06
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
15.05.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Skriver Engelsk da jeg mangler norsk alfabet.

NETTBANK with BankID fail last 12+ hours 15 May 2017. Internet speed 25Mbps/6Mbps Ping 10ms. Logging into nettbank today  result  in different Bid codes.  Connected to internet in  3 different ways  still unable to log in. Used 3 different browsers as well.  Some times managed to be logged in for 10 seconds, then system logged me out. On start page 'Chat' are no where  in start page today, 'kundeservice' dont show any Chat option.  and the former email add starting with 04800@ is gone years ago. No way to contact DNB from the other side of the world. Clearly system problem today but main side only mention Telia customers. DNB, im out of words, 12+hours and still unable to log into Nettbank with BankID. DNB Check your system.

Highly unsatisfied customer.

15.06.2017
17.39
RoySlow
Guest

bruk Norsk neste gang!, du mangler jo vokabular i engelsk, pluss en god del teknisk forståelse...

Det at du babler at DNB har tekniske problemer har ingen ting å si med ping og hastighet fra ISP-en din til den mirror farm som dnb bruker.

Det er jo gøy å gå gjennom ubrukte forum med dumbe kunder og elendig "brukerstøte"...
jeg venter nå bare på at dagens feil blir fiksa... veder på at en IT ansatt sitter der å drikker kaffe, mens den andre lurer på ka i f**n feila :)

Mvh
Roy the Slow Poke

17.06.2017
21.36
Medlem
Forum Posts: 3
Member Since:
04.10.2015
sp_UserOfflineSmall Offline

Siste meelding jeg ser er at "alt fungerer som normalt". MEN jeg får ikke logget inn, har prøvd flere ganger, og etter at jeg slår inn personnummeret, går det en stund, så er jeg tilbake til førstesiden. Systemet fungerer altså IKKE normalt!!

21.06.2017
08.31
Nytt medlem
Forum Posts: 1
Member Since:
21.06.2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Er fast bruker av nettbanken i DNB, men får feilmelding ved innlogging ca 50% av gangene jeg forsøker. Venter da i timer eller dager og så virker det igjen.

Meldingen som står på nettbanken er at alle systemer fungerer som normalt.

Andre nettbanker som jeg da må ty til virker helt greit så feilen ligger i innloggingen til DNB.NO.

Sjekk gjerne min bruker for å finne ut hva som er feil.

 

Mvh

Tommy

01.07.2017
16.01
Moderator
Forum Posts: 38
Member Since:
18.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei Tommy

Beklager sen tilbakemelding!

Dersom du opplever problemer med innlogging i omtrent 50% av tilfellene må vi se nærmere på saken. Av hensyn til sikkerhet kan vi ikke gå inn på ditt kundeforhold i en åpen kanal som dette forumet, men start gjerne en chat fra nettbanken eller ring oss på tlf. 04800/91504800 så hjelper vi deg med å undersøke dette.

Ønsker deg en fin helg! /Anne :) 

Most Users Ever Online: 31

Currently Online:
4 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Stine: 154

Bjarne S: 56

amd: 40

kvantesprang: 32

Musicboy: 25

Kristian Hoaas: 19

Forum Stats:

Groups: 5

Forums: 122

Topics: 1120

Posts: 3844

Del på
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google Plus