Innlogging med bankid fungerer ikke ++ | Hva kan vi hjelpe deg med? | Forum

Lurer du på noe, eller har du et tips? Del dine innspill med oss og andre brukere i forumet. Som gjest kan du lese alle innlegg, men for å legge til et emne eller svare på et innlegg må du være logget inn. Det kan ta opptil 3 minutter før kommentarer vises i "forummoduler" på dnb.no. Vennligst les kjørereglene for forumet.

Har du en god idé? Registrer den i Min idé og snakk direkte med utviklerne våre :)

Du må logge deg inn for å starte emner/skrive innlegg

sp_TopicIcon
Innlogging med bankid fungerer ikke ++
29.07.2017
13.33
Nytt medlem
Forum Posts: 2
Member Since:
17.07.2015
sp_UserOfflineSmall Offline

Har 2 issues å melde:

1. Får ikke logget inn med bankid (kodebrikke). Har prøvd med to forskjellige brukere.

Får feilmelding:

"Det har oppstått en kommunikasjonsfeil.

Dersom feilen vedvarer ta kontakt med banken som har utstedt din BankID og oppgi feilkode BID-2033."

2. Innlogging med bankid mobil fungerer, men får ikke vist efaktura.

Får istedet melding: " EVRY Access denied Access to the requested resource has been denied."

29.07.2017
16.33
Nytt medlem
Forum Posts: 2
Member Since:
17.07.2015
sp_UserOfflineSmall Offline

Oppdatering:

Issue nr. 2 fungerer nå.

Problemene oppstod i Chrome (Versjon 59.0.3071.115 (Offisiell delversjon) (64-bit)).

Workaround var å bruke MS Edge. Her fungerte bankid/kodebrikke greit.

02.08.2017
09.14
Moderator
Forum Posts: 49
Member Since:
18.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei teg!

Fint at det løste seg når du forsøkte en ny nettleser. Dersom du fremdeles får feilmelding BID2033 ved innlogging med BankID og kodebrikke via Chrome anbefaler jeg at du forsøker å slette midlertidige filer i nettleseren. Du finner fremgangsmåte under fanen "Hvorfor kommer jeg ikke inn i nettbanken?"
https://www.dnb.no/kundeservice/privat/innlogging.html?WT.ac=ks-pm_Innlogging_icon

Ønsker deg en fin dag! /Anne :)

05.08.2017
12.13
Richard Prøsch
Guest

Samme her får ikke logget inn med ny kodebrikke.  Kan dere kontakte meg på telefon 92 05 16 38? Jeg får ikke betalt regninger eller logget meg inn å det gjør denne helgen ekstremt vanskelig.

Ha en fin dag!

 

Mvh

 

Richard Prøsch

06.08.2017
08.17
Moderator
Forum Posts: 60
Member Since:
17.10.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hei Richard!

Vi har dessverre ikke mulighet for å ringe deg opp, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800, alle dager - hele døgnet, så hjelper vi deg med innlogging i nettbanken.

Ha en fortsatt fin søndag! /Ann-Kristin

Most Users Ever Online: 31

Currently Online:
2 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Stine: 154

Bjarne S: 56

amd: 40

kvantesprang: 32

Musicboy: 25

Kristian Hoaas: 19

Forum Stats:

Groups: 5

Forums: 122

Topics: 1123

Posts: 3857

Del på
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google Plus