I mer enn tretti år har DNB samarbeidet med Sølvguttene som har gledet mange av kundene med en årlig julekonsert.
Slik situasjonen er nå, må vi tenke nytt i år. Løsningen ble en personlig julehilsen til alle programkunder fra DNB og Sølvguttene.
- Etter den digitale festivalsommeren mottok vi mange rørende tilbakemeldinger fra kunder som fortalte hvor sterkt det hadde vært å få musikkopplevelsen «rett hjem i stua». Vi tror opplevelsen blir enda sterkere nå som det snart er jul og spesielt etter et år med savn av kulturopplevelser. Hva gir vel ikke bedre julestemning enn Sølvguttene og "Deilig er jorden", sier divisjonsdirektør marked, Aina Lemoen Lunde
Kundene vil få en e-post og SMS med link til landingsside og den personlige sangen. Informasjonen ligger på åpen side og krever ikke innlogging. DNB vil aldri sende kunder SMS med lenke til sider hvor du må logge inn.