Behandling - Helseforsikring
Helseforsikringen skal sikre at du kommer raskt til behandling hvis du blir syk eller får en skade.
KriseAssistanse
KriseAssistanse er et tilbud til deg som har opplevd en akutt hendelse av en så alvorlig karakter at rask tilgang til krisepsykolog er nødvendig. Telefonen er døgnbemannet 365 dager i året.
Ring +47 240 62 123
Les mer om tjenesten her
Helsetelefonen - tilgjengelig helsepersonell 24/7
Er du bekymret for din egen helse? Er du bekymret når barnet ditt har feber, oppkast eller utslett? Skulle du gjerne snakket med en erfaren sykepleier her og nå? Med Helsetelefonen kan du ringe og få hjelp og råd til alle døgnets tider. Du kan også få snakke med lege, få resepter og henvisninger. Gjelder for alle faste medlemmer av husstanden.
Ring +47 240 62 220
Les mer om tjenesten her
Ofte stilte spørsmål om behandlingen
Åpningstidene for Eyr er:
mandag-fredag
Fra kl. 08:00-22:00
lørdag-søndag
Fra kl.10:00-22:00.
Du trenger ditt avtalenummer og BankID. Ved medisinsk behandling må du også ha henvisning fra lege og legge den ved.
Først og fremst er dette for å ivareta ditt personvern. Men vi trenger også ditt skriftlige samtykke for å kunne hjelpe deg. Dette kan vi få elektronisk når du logger inn med BankID og melder inn din sak elektronisk til oss. Alternativet er vanlig postforsendelse som jo kan ta flere dager
Når du har meldt inn din sak får du umiddelbart en bekreftelse på SMS om at din sak er registrert.
Falck Helse kontakter deg for å avtale behandling og oppfølging i løpet av utgangen av neste virkedag.
Fra den dato Falck Helse har mottatt nødvendig dokumentasjon fra deg, vil du få et tilbud om time til undersøkelse/behandling innenfor 10 virkedager regnet fra denne datoen.