• Bli bedriftskunde
  • Ring 915 04800
  • Chatbot
  • Avtal møte

Har bedriften fått beskjed om legitimering?

Slik oppdaterer dere legitimasjon

Hvordan kan vi hjelpe deg?

  • Privat
  • Bedrift

Dette lurer mange på

Klar for årsoppgjøret?

Her får du hjelp til å finne frem årsoppgaver, bilag og annen dokumentasjon til regnskapet.

Få hjelp til å finne dokumentasjon

Hjelpesider

Konto

Betaling

Bedrifts­nettbank

ERP og integrasjon

Filoverføring

Bedriftskort

Finansiering

Pensjon

Forsikring

Nyttige snarveier

  • Innlogging og BankID
  • Roller og tilganger
  • IBAN og BIC/SWIFT
  • DNB Regnskap
  • Bilag og transaksjoner
  • Fullmakt og rettigheter
  • Klage og reklamasjon
  • Priser og vilkår

Står du fast i nettbanken?

Her finner du enkle steg for steg-guider og videoer på de mest vanlige spørsmålene, innen f.eks:

  • Pålogging
  • Betaling og dokumentasjon
  • Bruker, fullmakt og rettigheter
Fiks det enkelt selv

Snart forsvinner BankID på mobil

Fra og med 1. september 2022 vil BankID på mobil gradvis fases ut og erstattes med BankID-appen.

Det betyr at du fra denne datoen ikke lenger vil kunne bestille ny BankID på mobil. Kodebrikken vil bestå.

Les mer om hva det betyr for deg

Kontakt oss

Ring bedriftssenteret

Telefon +47 915 04800

Avtal et digitalt møte med oss

Ønsker du et møte med oss for rådgivning?

Vi er tilgjengelige for telefon- og videomøte. Book et møte om ønsket tema, og du blir kontaktet av våre dyktige bedriftsrådgivere.

Avtal møte

Chat med oss

Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB EiendomHun InvestererDNB Nyheter

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.no

© DNB