Med DNB Eiendom får du tilgang til Plusstjenester som gjør boligbytteprosessen lettere for deg, blant annet interiørveiledning.
Enten du skal selge boligen din eller kjøpe en ny, kan det være deilig å få litt hjelp på veien.
– Vi ser at mange av våre kunder ønsker litt hjelp, og spesielt til vasking, nedpakking og transport i forbindelse med flytting.
Det sier Therese Frogner Sverre, kjedesjef i DNB Eiendom.
– Blant tjenestene vi tilbyr finnes derfor vask, lagring, hjelp til å flytte eller interiørkonsultasjon, som vi nå tilbyr via Arkivet.
Interiørveiledning i forkant av salg kan øke interessen for boligen din
Arkivet er blant de nyeste Plusstjenestene som DNB Eiendom tilbyr, og er en plattform som formidler interiørarkitekttjenester og kobler kunder med interiørarkitekter.
– Vi tilbyr alt fra enkel sparring til totalprosjekt. Det kommer bare an på hva kunden har behov for, forteller Martina Asplund, som startet opp Arkivet sammen med Kaja Grinde Skovrup i 2018.
Therese Frogner Sverre forteller at interiørkonsulenter og -arkitekter tradisjonelt sett har vært aktuelle for selgere i fasen rett før fotografering og visning. Selgere som har god tid før et salg og ønsker å gjøre mer forberedelse i forkant har et annet behov enn de som kun ønsker enkel styling av boligen før salg.
– Mange er interessert i dette fordi det kan øke interessen for boligen. I tillegg ser vi et behov hos kjøpere som har kjøpt ny bolig og vil sette sitt preg på boligen igjennom større eller mindre grep og oppussing. Vi valgte å samarbeide med Arkivet for å kunne tilby kundene en tjeneste som møter disse behovene, sier kjedesjef Sverre.
Plusstjenestene man får tilgang til gjennom DNB Eiendom er tilgjengelig for deg uansett hvor i landet du er bosatt.
– I en hektisk salgsprosess ser vi at kundene våre setter stor pris på å ha lett tilgang til disse tjenestene. Vi går god for leverandørene, sånn at du skal slippe å bruke tid og energi på kvalitetssjekk, forteller Frogner Sverre.
Med Arkivet får kundene tilbud om fysisk møte i Stor-Oslo, men er tilgjengelig digitalt i resten av landet.
– Vår erfaring er at det er fullt mulig å gjennomføre både store og små prosjekter digitalt, men det stiller krav til at kunden er «hands on» på å ta riktige mål og følge opp håndverkeren, forteller Asplund.
Frogner Sverre kan avsløre at de jobber med flere nye spennende tilbud og tjenester som vil lanseres fremover.
– Vi er hele tiden på jakt etter gode og relevante tilbud til våre kunder, og det er flere Plusstjenester som vil bli lansert i tiden som kommer. Blant annet innen oppussing og interiør.