Våre rådgivere er fortsatt tilgjengelig for fysiske og elektroniske møter.
DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen i Norge. Derfor vil det dessverre ikke være mulig å benytte seg av drop-in på bankens kontorer i tiden fremover.
Banken er opptatt av å opprettholde normal drift så langt det lar seg gjøre, slik at DNB kan fortsette å gi god rådgivning til alle kunder rundt i landet. Banken er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan kundene enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt. Som normalt når du DNB også på telefon hele dagen og kvelden og i digitale kanaler.
DNB oppdaterer nettsidene sine løpende med informasjon om åpningstider til kontorene våre. I Oslo, Drammen og Bergen forsøker banken – så langt det lar deg gjøre – å legge opp til flest mulig møter digitalt eller per telefon. Det eneste som skjer fysisk er passkanning og underskrift av lånedokumenter.
Her finner du full oversikt over åpningstider
Hva med innskudd for bedriftskunder?
DNB ønsker å hjelpe bedriftskunder med innskudd så langt det lar deg gjøre. For innskudd av kontanter kan man bestille henting hos Loomis eller Nokas
Hva med uttak?
For uttak av kontanter man benytte seg av minibanker utenfor bankkontorene og Kontanttjenester i butikk.
Sperre og åpne kort?
Nå kan du enkelt sperre og åpne kort fra mobil- og nettbanken. Du kan også ta kontakt med oss på 915 04 800 eller chatte med oss hele døgnet på innloggede sider.
Hva med kunder som ikke er digitale
DNB mener det er viktig å legge til rette for at også disse kundene kan ta hånd om sin egen økonomi. Gjennom konseptet Bank uten internett tilbyr vi derfor brevgiro, avtalegiro, kontofon, kontoutskrift i posten, telegiro og SMS-tjenester. Vi har også opprettet et direktenummer der ikke-digitale kunder kan komme direkte til en kunderådgiver som kan hjelpe dem. Her finner du mer informasjon om bank uten internett.