Forsikring

Få hjelp og veiledning av en forsikringsrådgiver.

forsikring

Vi hjelper deg med råd og tilbud på forsikring av deg selv, din familie og dine verdier.

melde skade

Trenger å bruke forsikringen din? Meld skade, uhell og sykdom for deg og dine.

Kontakt oss

Kundeservice privat

Ring oss på 915 04800

Åpningstider

Mandag–søndag07:00–23:00

Chat med Aino

Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.

Sende klage eller reklamasjon?

Vi hjelper deg gjerne om du tar kontakt med oss.

Les mer

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.