Møte om legitimering

møte for legitimering

Har du fått melding om å legitimere deg?

Disse kontorene har drop-in alle hverdager og du trenger ikke å avtale møte i forkant.

Kontorer med åpningstid fra kl. 10:00 - 15:00

Karl- Johan, Oslo
Drammen
Tønsberg
Kristiansand
Stavanger
Haugesund
Torgallmenningen, Bergen
Ålesund
Trondheim
Tromsø

Kontorer med åpningstid fra kl. 12:00 - 15:00

Fredrikstad
Bodø

møte for å bli kunde

For å bli kunde i DNB må du legitimere deg med pass eller BankID fra annen bank.

Har du ikke BankID fra annen bank, må du besøke et av våre kontorer for å legitimere deg med pass eller norsk nasjonalt ID-kort.

På kontorene i listen over kan du møte opp uten å bestille møte.

Kontakt oss

Kundeservice privat

Ring oss på 915 04800

Åpningstider

Mandag–søndag07:00–23:00

Chat med Aino

Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.

Sende klage eller reklamasjon?

Vi hjelper deg gjerne om du tar kontakt med oss.

Les mer

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.