DNB Regnskap


                                                                             - Bank og Regnskap i ett
DNB Regnskap

Sammen med kundene våre er målet å lage det enkleste, smarteste og mest intuitive regnskapsprogrammet i markedet.

 

- Vi kaller det Bank og Regnskap i ett!                                       

 
 

Hva koster DNB Regnskap?


For kun 99,- kr. pr mnd får du:

  • Bank og regnskap i ett
  • Ingen skjulte kostnader
  • Send ubegrenset med fakturaer
  • Alle transaksjoner fra nettbanken automatisk i regnskapet
  • Prøv 30 dager gratis

Er du allerede kunde? Slapp av, du får ingen fakturaer fra oss før du aktivt har godkjent å starte abonnementet.

Priser utover dette


Dersom du vil utføre betalinger i DNB Regnskap koster dette 100,- ekstra pr. måned. 

Skal du fakturere via Vipps så belaster de 5,- kr pr. faktura. 

For gjennomføring av betalinger, se DNB sine ordinære priser

Sammenlign gjerne våre priser med hvem du vil :-)
 
 

Se hvordan DNB Regnskap hjelper deg

 
DNB Regnskap hjelp og support

Hjelp og support
_______________________________________________________
Uansett hva du lurer på, skal du få fantastisk god hjelp. 

Sammen med Azets tilbyr vi nå regnskapshjelp og rådgivning, eksklusivt for deg som bruker DNB Regnskap. 
 

Alle kunder har tilgang til vårt supportunivers. Her kan du se videoer, melde deg på kurs og webinarer, lese artikler og chatte gratis både med oss og regnskapsfører.

» Se vårt supportunivers her
 

Spørsmål og svar

Hvorfor lager DNB et regnskapssystem?

Kundene våre har gitt uttrykk for at regnskapsføring er vanskelig. Det er mange ukjente ord, uttrykk og ikke minst plikter og frister.

Vi er klar over at de fleste bedriftseiere hverken er regnskapsførere eller økonomer, derfor har vi bestemt oss for å bidra til at hverdagen blir betydelig enklere ved å lage DNB Regnskap.

Videre fremover skal vi jobbe på spreng for å utvikle ny funksjonalitet og for å gjøre DNB Regnskap enda Enklere, Smartere og mer Intuitivt.

- Bli med oss på denne spennende reisen

Hvorfor velge DNB Regnskap?

DNB Regnskap er gratis ut 2019 og har alle funksjonene de aller fleste bedrifter har behov for.

Bank og regnskap «snakker sammen» for å gjøre hverdagen betydelig lettere.

Hva trenger jeg for å få tilgang til DNB Regnskap?

Du må ha bankkonto i DNB for å kunne bruke DNB Regnskap.

For å integrere bank med regnskap må du ha bedriftskonto. Du kan enkelt bli bedriftskunde her

Hvem passer det for?

DNB Regnskap passer for oppstartsselskaper, lag, foreninger og små og mellomstore bedrifter uten kompliserte regnskapsbehov.

Det passer både for deg som ønsker å føre hele eller deler av regnskap, og for deg som benytter regnskapsfører.

 

Vi utvikler sammen med dere

DNB Regnskap utvikles kontinuerlig sammen med kundene våre. Foreløpig er alle grunnfunksjoner på plass, men vi trenger dine innspill og meninger for å bli enda bedre.
Vi vil gjerne vite hva du liker og hva du synes trenger forbedringer. Har du noe på hjertet, send gjerne en mail til dnbregnskap@dnb.no