Hjelp til kort
Her finner du svar på ofte stilte spørsmål og andre nyttige tips om kort og pin-kode.
Mange lurer på
Slik gjør du det
Spørsmål og svar
Bankkort uten legitimasjon
Kort, valuta, netthandel og uttak
Mastercard
Spørsmål og svar
EuroBonus
Spørsmål og svar
Kontakt oss
Kundeservice privat
Ring oss på 915 04800
Åpningstider
Billån
Nye billån - Ring 24 06 20 25
Tilgjengelig på telefon og chat
Mandag - fredag 08:00-22:00
Lørdag 09:00-17:00
Kundeservice billån - Ring 915 06 202
Tilgjengelig på telefon
Mandag - fredag 08:00-16:00
Spør vår chatbot
Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.
Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.
Varsel om kritikkverdige forhold
Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.
For deg som er døv eller hørselshemmet
Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.
Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.