DNB Regnskap


                                                                             - Bank og Regnskap i ett
DNB Regnskap

Vi er her for å gjøre bank og regnskap så enkelt og intuitivt som mulig, slik at du sparer tid. 

- Vi kaller det Bank og Regnskap i ett!                                       

 
 

Alle dine regnskapsbehov dekket

  • Bankintegrasjon, som sørger for bank og regnskap i ett.
  • Betal lønn og send ut lønnsslipper.
  • Med DNB Regnskap sender du inn mva-meldinger til Altinn med ett enkelt klikk.
  • Smart overgang fra tilbud til faktura og full oversikt over alle utgiftene dine.

 

Skreddersydd for små og mellomstore bedrifter


Med DNB Regnskap får du en god oversikt over bedriften din.

Med bankintegrasjon og mange smarte funksjoner, blir bank og regnskap enkelt og hverdagen din blir mer effektiv.
 

Se hvordan DNB Regnskap hjelper deg

 
DNB Regnskap hjelp og support

Hjelp og support
_______________________________________________________
Uansett hva du lurer på, skal du få fantastisk god hjelp. 

Sammen med Azets tilbyr vi nå regnskapshjelp og rådgivning, eksklusivt for deg som bruker DNB Regnskap. 
 

Alle kunder har tilgang til vårt supportunivers. Her kan du se videoer, melde deg på kurs og webinarer, lese artikler og chatte gratis både med oss og regnskapsfører.

» Se vårt supportunivers her
 

Spørsmål og svar

Hvorfor lager DNB et regnskapssystem?

Kundene våre har gitt uttrykk for at regnskapsføring er vanskelig. Det er mange ukjente ord, uttrykk og ikke minst plikter og frister.

Vi er klar over at de fleste bedriftseiere hverken er regnskapsførere eller økonomer, derfor har vi bestemt oss for å bidra til at hverdagen blir betydelig enklere ved å lage DNB Regnskap.

Videre fremover skal vi jobbe på spreng for å utvikle ny funksjonalitet og for å gjøre DNB Regnskap enda Enklere, Smartere og mer Intuitivt.

- Bli med oss på denne spennende reisen

Hvorfor velge DNB Regnskap?

DNB Regnskap er skreddersydd for små og mellomstore bedrifter, og har funksjonene de aller fleste bedrifter har behov for.

Bank og regnskap «snakker sammen» for å gjøre hverdagen betydelig lettere.

Hva trenger jeg for å få tilgang til DNB Regnskap?

Du må ha bankkonto i DNB for å kunne bruke DNB Regnskap.

For å integrere bank med regnskap må du ha bedriftskonto. Du kan enkelt bli bedriftskunde her

Hvem passer det for?

DNB Regnskap passer for oppstartsselskaper, lag, foreninger og små og mellomstore bedrifter uten kompliserte regnskapsbehov.

Det passer både for deg som ønsker å føre hele eller deler av regnskap, og for deg som benytter regnskapsfører.

 

Vi utvikler sammen med dere

DNB Regnskap utvikles kontinuerlig sammen med kundene våre. Foreløpig er alle grunnfunksjoner på plass, men vi trenger dine innspill og meninger for å bli enda bedre.
Vi vil gjerne vite hva du liker og hva du synes trenger forbedringer. Har du noe på hjertet, send gjerne en mail til hjelp.regnskap@dnb.no