• Chatbot
  • Hjelp og veiledning
  • Finn ditt DNB-kontor
  • Avtal møte

Legitimering og kundeinformasjon

Det er viktig at vi har gyldig legitimasjon og korrekt, oppdatert informasjonen om deg

Pensjon Dagligbank 2

Slik legitimerer du deg

Bestill møte for legitimering eller oppsøk et av våre bankkontor som har drop-in.

Se hvilke kontor som krever timebestilling og hvilke som har drop-in

Hva er gyldig legitimasjon?

  • norsk eller utenlandsk pass
  • norsk utlendingspass
  • norsk reisebevis for flykninger
  • norsk nasjonalt ID-kort og ID kort fra EU/EØS land
  • norsk førerkort utstedt etter 01.01.98.
  • norsk bankkort med bilde, fra en annen bank

Husk!

  • Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
  • Nødpass godkjennes ikke
  • Bankkort må være fra annen bank, bankkort fra DNB vil ikke bli godkjent

Har du fått beskjed om å oppdatere din kundeinformasjon?

For å oppdatere din kundeinformasjon anbefaler vi at du benytter en av disse løsningene:

  1. Logg inn i nettbanken, les meldingen som vises på skjermen og svar på spørreskjemaet, eller se meldingen som ligger i postkassen i nettbanken din.
  2. Hvis du bruker mobilbank kan du logge deg inn, trykke på "meg", trykke på "Profil " og fylle inn informasjonen under "Informasjon om deg og din økonomi".

Spørsmål og svar

Kamerater sitter i sofa

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB Eiendom#huninvestererDNB NyheterDNB Tech Blog

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernInformasjonskapslerPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.noJobb hos oss

© DNB