Hjelp til forsikring
Vil du melde inn skade eller sykdom? Eller endre på forsikringene dine?
Mange lurer på
Slik gjør du det
Spørsmål og svar
Innbo- og husforsikring
Spørsmål og svar
Faktura og betaling av forsikringer
Reiseforsikring
Spørsmål og svar
bilforsikring
Bilforsikring
Spørsmål og svar
Spørsmål og svar
Barneforsikring
Spørsmål og svar
livsforsikring
Livsforsikring
Spørsmål og svar
Se også
Kontakt oss
Kundeservice privat
Ring oss på 915 04800
Åpningstider
Billån
Nye billån - Ring 24 06 20 25
Tilgjengelig på telefon og chat
Mandag - fredag 08:00-22:00
Lørdag 09:00-17:00
Kundeservice billån - Ring 915 06 202
Tilgjengelig på telefon
Mandag - fredag 08:00-16:00
Spør vår chatbot
Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.
Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.
Varsel om kritikkverdige forhold
Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.
For deg som er døv eller hørselshemmet
Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.
Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.