Klage og reklamasjon

Har du noe du ønsker å klage eller reklamere på?

Vi setter stor pris på din tilbakemelding og hjelper deg gjerne om du tar kontakt med oss.

Klagebehandling

En reklamasjonssak blir normalt påbegynt i løpet av tre virkedager. Behandlingstid utover dette kommer an på selve saken. Du vil få melding fra reklamasjonsavdelingen når saken er påbegynt og når den er ferdigbehandlet.

  • Les mer om våre rutiner og retningslinjer

Finansklagenemnda

Kommer vi ikke til enighet, kan du gå videre med saken din til Finansklagenemnda, som er bransjens uavhengige klageorgan. De behandler tvister mellom bank-/forsikringsselskap og deres kunder.

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB EiendomHun InvestererDNB Ung

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.no

© DNB