Mann-smiler

DNB kjøper varer og tjenester for ca. 10 milliarder kroner per år.

Våre innkjøp fordeler seg på følgende hovedområder:

Viktige innkjøpsområder er utvikling og drift av IT-løsninger, markedsførings- og konsulenttjenester samt varer og tjenester relatert til eiendommer og kontorutstyr. Gode leverandører gjør DNB til en bedre virksomhet. Vårt mål er å være en kunde som også bidrar til forbedringer hos leverandørene.

DNB som innkjøper:

Våre innkjøpsprosesser skal gjennomføres på en transparent måte og i henhold til konsernets etiske standarder, slik at alle potensielle leverandører håndteres rettferdig og likt. 
 
DNBs etiske retningslinjer for forretningspartnere oppsummerer hvilke krav og forventninger vi har til konsernets leverandører med hensyn til samfunnsansvar og bærekraftig verdiskapning.

Praktisk informasjon:

  • Alle DNBs leverandører vurderes i DNBs risikosystem (Resolve TPRM) før inngåelse av avtale
  • DNBs leverandører mottar bestillinger via DNB Bestillingsportal
  • DNBs norske leverandører skal levere elektronisk faktura for sine varer og tjenester

Nyttige lenker

Kontakt oss

» DNBs varslingskanal for leverandører