Bli kunde - etablerte bedrifter

etablerte bedrifter banner

Har du drevet bedrift en stund, og søker en bank du kan vokse med? Vi er her alle dager, hele døgnet for å hjelpe deg å lykkes! 

fordeler som etablert bedrift

» Se fullstendig prisliste
 

ePensjon - gjør pensjon enkelt for de ansatte

Smilende dame

Få hjelp og veiledning av Oppstartslosene i DNB

F hjelp av oppstartslosene i DNB

Ofte stilte spørsmål ved bankbytte:

1. Når kan jeg avslutte konto i gammel bank?

Dersom du venter innbetalinger på din gamle konto fremover i tid kan vi hjelpe deg med å overføre midlene automatisk til din nye konto i DNB. Vi anbefaler deg å avslutte dine gamle kontoer når alt er på plass med ditt nye kundeforhold her hos oss. Dersom du venter innbetalinger på din gamle konto fremover i tid kan vi hjelpe deg med å overføre midlene automatisk til din nye konto i DNB.

2. Jeg fakturerer med KID idag - hva må jeg gjøre når jeg flytter til DNB?

Fakturering med KID kan du enkelt bestille i innlogget nettbank. Trykk her
Når du starter å fakturere med innbetaling til konto i DNB, kan du avslutte avtalen om å fakturere med KID (OCR-avtale) i tidligere bank.

3. Jeg gjør alle mine utbetalinger i regnskapssystemet - hva må jeg gjøre når jeg flytter til DNB?

Vi må sette opp avtaler på nytt til dine nye kontoer. Ta kontakt med våre Betalingseksperter, så hjelper de deg i gang.

4. Kan jeg få Vipps samtidig som jeg oppretter konto?

Dette kan du bestille når du ber om å bli ny kunde i DNB.

5. Jeg har betalingsterminal - hva må jeg gjøre når jeg flytter til DNB?

Da må du sende inn skjema for endring av oppgjørskonto. Skjemaet finner du her.

6. Hvordan kan jeg gi fullmakter til mine nye konti?

Dette kan du gi ved å følge denne lenken.

7. Hvordan sørger jeg for at alt blir som før, bare bedre?

Ta kontakt med oss på 915 04800 (tastevalg 3*) og fortell oss hvilke behov du har, så skal vi hjelpe deg!