Bankintegrasjon

bilde av pc p bord
Kobler du nettbanken sammen med ditt økonomi- eller regnskapssystem, får du det vi kaller bankintegrasjon. Når bank og regnskap snakker sammen, sparer du mye arbeid på betaling av regninger og avstemming.

Bankintegrasjon

Med vår selvbetjente løsning kan du koble nettbanken sammen med ditt regnskapssystem. Du kan også velge om du ønsker å godkjenne utbetalingsfilene i ditt regnskapssystem eller nettbanken.

For at utbetalingsfilene skal kunne godkjennes i regnskapssystemet, må ditt ERP-/økonomisystem støtte regnskapsgodkjente betalinger (RGB). 

» Les mer om RgB

Følgende regnskapssystemer tilbyr nå digital bestilling av bankintegrasjon i tett samarbeid med DNB;

Visma eAccounting, 24SevenOffice, Fiken, Xledger, Zirius, Sumango, Adiles, DNB Regnskap, View Maritime, UniEconomy, ZData, BilagSky, Centiga, Rambase, StyreWeb,Tripletex, Agro og Visma.net AutoPay (med Visma Business, Visma Global, Visma Lønn, Visma.net Financials, Visma.net Expense, Visma.net Payroll, Visma Enterprise, Visma DI, Visma Bluegarden, og Visma Control).

Hvordan bestiller jeg?

Bankintegrasjon og banktjenester er bestilt med noen få tastetrykk når du bestiller digitalt og du starter alltid bestillingen fra ditt regnskapssystem.  

For mer informasjon og bestilling, kontakt din leverandør av regnskapssystem.

Hvordan ta i bruk løsningen?

Du eller din klient kan enkelt bestille bankintegrasjon. Klienten må ha bedriftskundeforhold med konto hos oss, og du kan bestille ved å velge enten A eller B:

A) Ha egen nettbank og fullmakt på klientens kontoer.

»
 Be om å få fullmakt

B) Være registrert som bestiller i klientens nettbank.

Klienten må legge deg til som bruker via innlogget nettbank.