Legitimering og kundeinformasjon
Det er viktig at vi har gyldig legitimasjon og korrekt, oppdatert informasjonen om deg
Hva er gyldig legitimasjon?
- norsk eller utenlandsk pass
- norsk utlendingspass
- norsk reisebevis for flykninger
- norsk nasjonalt ID-kort og ID kort fra EU/EØS land
- norsk førerkort utstedt etter 01.01.98.
- norsk bankkort med bilde, fra en annen bank
Husk!
- Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
- Nødpass godkjennes ikke
- Bankkort må være fra annen bank, bankkort fra DNB vil ikke bli godkjent
Har du fått beskjed om å oppdatere din kundeinformasjon?
For å oppdatere din kundeinformasjon anbefaler vi at du benytter en av disse løsningene:
- Logg inn i nettbanken, les meldingen som vises på skjermen og svar på spørreskjemaet, eller se meldingen som ligger i postkassen i nettbanken din.
- Hvis du bruker mobilbank kan du logge deg inn, trykke på "meg", trykke på "Profil " og fylle inn informasjonen under "Informasjon om deg og din økonomi".