• Chatbot
  • Hjelp og veiledning
  • Finn ditt DNB-kontor
  • Avtal møte

Legitimering og kundeinformasjon

Det er viktig at vi har gyldig legitimasjon og korrekt, oppdatert informasjonen om deg

Pensjon Dagligbank 2

Slik legitimerer du deg

Bestill møte for legitimering eller oppsøk et av våre bankkontor som har drop-in.

Se hvilke kontor som krever timebestilling og hvilke som har drop-in

Hva er gyldig legitimasjon?

  • norsk eller utenlandsk pass
  • norsk utlendingspass
  • norsk reisebevis for flykninger
  • norsk nasjonalt ID-kort og ID kort fra EU/EØS land
  • norsk førerkort utstedt etter 01.01.98.
  • norsk bankkort med bilde, fra en annen bank

Husk!

  • Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
  • Nødpass godkjennes ikke
  • Bankkort må være fra annen bank, bankkort fra DNB vil ikke bli godkjent

Har du fått beskjed om å oppdatere din kundeinformasjon?

For å oppdatere din kundeinformasjon anbefaler vi at du benytter en av disse løsningene:

  1. Logg inn i nettbanken, les meldingen som vises på skjermen og svar på spørreskjemaet, eller se meldingen som ligger i postkassen i nettbanken din.
  2. Hvis du bruker mobilbank kan du logge deg inn, trykke på "meg", trykke på "Profil " og fylle inn informasjonen under "Informasjon om deg og din økonomi".

Spørsmål og svar

Kamerater sitter i sofa

Bedriftsnettbanken: Last opp bilde/kopi av legitimasjon

Last opp legitimasjon i bedriftsnettbanken her

Har bedriften fått beskjed om legitimering?

Alle personer som disponerer kontoer og/eller handler på vegne av bedriften må være gyldig legitimert.

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB Eiendom#huninvestererDNB NyheterDNB Tech Blog

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernInformasjonskapslerPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.noJobb hos oss

© DNB