Hjelp til logg inn i nettbank
Privat: Tast inn fødselsnummer
Bedrift: Tast inn TB/NB/CB-nummer
Klikk på Logg inn.
Svar på vanlige spørsmål om innlogging i nettbanken
Jo tidligere du tar kontakt med oss, jo enklere kan det være å finne en løsning.
Finn ut hvilke utgifter som er nødvendige og hvor du kan kutte. Hvilke andre regninger har du som det er mulig å dele opp?
Synes du det er vanskelig, ta kontakt med oss så ser vi om vi kan hjelpe deg med å finne en løsning for denne måneden. Vi kan vurdere om vi kan tilby redusert betaling i form av avdragsfrihet.
Skilsmisse, svikt i inntekt eller for mye gjeld kan ofte være grunner til at man har problemer med å betale regninger og løpende utgifter.
Ta kontakt med oss så vurderer vi hvilken løsning som kan være best i ditt tilfelle, for eksempel avdragsfrihet, refinansiering, forlenge nedbetalingstiden ved å dele opp summen i mindre avdrag.
![]() |
Betal regningene dine når du får lønn, så vet du hva du har å rutte med resten av måneden. Det er enkelt å betale regninger i mobilbanken. » Bruk mobilbanken |
![]() |
Med AvtaleGiro slipper du å tenke på betalingsfristen. Dette er kjekt for trening, Netflix, strøm og avis abonnement etc. » Sett opp AvtaleGiro |
![]() |
Du vet aldri når vaskemaskinen går i stykker. Da er det greit å ha noen ekstra kroner på kontoen, en buffer. » Sjekk kontosparing |
![]() |
Du kan for eksempel få en SMS når saldo på kontoen din er 3000 kroner. Da har du oversikt og kan passe på at kontoen ikke blir tom. » Sett opp SMS-varsling |