Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Banktjenester i butikk

Fra 1. juni, 2017 vil det ikke lenger være mulig  å sette inn, eller ta ut penger gjennom Bank i butikk. Dersom butikken har kontanter, kan du fortsatt ta ut kontanter i NorgesGruppens butikker når du betaler med kort.
 
DNB tilbyr fortsatt banktjenester i Post i butikk i mer enn 1 300 butikker over hele landet med følgende tjenester:
 
·         Innskudd
·         Uttak
·         Giro ut- og innbetaling
·         Saldo
 
Du kan sjekke hvor din nærmeste Post i Butikk ligger på dnb.no.

Har du spørsmål, kan du ta kontakt med DNB på 915 04800

Norges Bank lanserer ny 100- og 200-lapp

Ny 100- og 200-lapp kommer i omløp 30. mai. Dette er de første valørene som lanseres i Norges Banks nye seddelserie.

» Les mer om Norges Banks nye seddelserie her

De gamle 100- og 200-lappene vil fortsatt kunne brukes parallelt med de nye i ett år til, det vil si fram til 30. mai 2018. Norges Bank er imidlertid pliktig til å veksle inn sedlene i ytterligere 10 år etter det.

Vi oppdaterer informasjon om kundene våre

Myndighetene har bedt alle norske banker om å oppdatere informasjonen de har om kundene sine. Les mer om hvorfor og hvordan:

» Privatkunde
» Bedriftskunde

Sist endret 22.10.17 kl 17:27
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift