Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Oppgradering av BankID på mobil for Telenor

Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av det kommende året. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.

Er det regionsperre på kortet mitt?

Nei, i DNB har vi ikke regionsperre og du vil kunne bruke kortet uansett hvor du befinner deg i verden.

Vi anbefaler deg å sette opp en varsling på bruk av kort i utlandet, dette gjør du under Innstillinger i nettbanken. Tjenesten er priset.

Hvordan sperre og erstatte kort?

Du kan sperre kortet ditt hos vår chatbot eller i nett- og mobilbanken under mine kort/kort. Det tar ca. en uke å motta nytt kort i posten.

Driftsstatus

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste