Hvordan kan vi hjelpe deg?

Dette lurer mange på

Kontakt oss

Kundeservice privat

Ring oss på +47 915 04800

Åpningstider

Mandag–søndag07:00–23:00

Billån

Nye billån - Ring +47 24 06 20 25
Tilgjengelig på telefon:
Mandag - fredag 08:00-18:00
Lørdag 09:00-17:00

Kundeservice billån - Ring +47 915 06 202
Tilgjengelig på telefon:
Mandag - fredag 08:00-16​:00

Kundeservice sparing

Ring oss på 915 04800

Mandag - fredag 08:00-16:30

Avtal møte med oss

Du kan booke tid for rådgivning på lån og forsikring på våre bankkontor.

Avtal møte med oss

Chat med Aino

Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.

Sende klage eller reklamasjon?

Vi hjelper deg gjerne om du tar kontakt med oss.

Les mer

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.