Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Oppgradering av BankID på mobil for Telenor

Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av det kommende året. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.

Betalingsfrister og åpningstider for julen

Julen er fortsatt et lite stykke unna, men det kan være lurt å merke seg betalingsfristene dersom du skal utføre betalinger i tilknytning til jul.

Ikke lenger dyrere å ringe til spesialnummer

Fra 1. september 2019 skal det ikke lenger være dyrere å ringe til spesialnummer. For å vite hva du betaler, ta kontakt med din teleoperatør. Du kan kontakte oss på telefonnummer 915 04800 eller 04800.

» Les mer om endret regelverk for telefoni

Hvordan sperre og erstatte kort?

Du kan sperre kortet ditt hos vår chatbot eller i nett- og mobilbanken under mine kort/kort. Det tar ca. en uke å motta nytt kort i posten.

 

Enkelte opplever at fondshandel ikke fungerer fra totaloversikten i nettbanken. Vi jobber med å få dette løst.
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste