Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Vær obs på disse svindelmetodene

» Les mer om svindelmetodene

Politiet ved næringslivskontakt for Oslo politidistrikt har i samarbeid med DNB og Telenor utarbeidet en brosjyre med enkle råd for å unngå at de eldre skal bli svindlet.

» Last ned brosjyren

Strengere krav ved kortbetalinger på nett

Fra 01.01.2021 økte sikkerheten ved kortbetalinger på nett. Dette medfører at du som kunde oftere vil oppleve krav til sterk kundeautentisering når du bruker kortet ditt ved netthandel.
  

Koronaviruset, forsikringsdekninger og kontakt med banken

Generelle forholdsregler:
  • Unngå nærkontakt med personer som er forkjølet eller har andre influensalignende symptomer  
  • Hyppig håndvask eller bruk av håndsprit 
  • Spis kun gjennomstekt eller kokt mat på reise
» Les mer om forsikringsdekning og Koronavirus 

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen. Det er derfor kun åpent for avtalte kundemøter på noen av bankkontorene våre. 
 
Vi er tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt oss på 915 04800. 
 

Utbetalinger vedrørende DNB Norge-saken

Her kan du få mer informasjon vedrørende erstatning i DNB Norge-saken.

Driftsstatus

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

» Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

» Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage
Finn ditt DNB kontor aapningstider Prisliste privatkunder prisliste