Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Ny og forbedret innlogging til nettbanken

For å bedre møte våre kunders behov og forventninger har vi lansert en ny innloggingsside til nettbanken. Du vil derfor se og oppleve den litt annerledes enn tidligere.

Informasjon om Koronaviruset og forsikringsdekninger

Generelle forholdsregler:
  • Unngå nærkontakt med personer som er forkjølet eller har andre influensalignende symptomer  
  • Hyppig håndvask eller bruk av håndsprit 
  • Spis kun gjennomstekt eller kokt mat på reise

Viktig informasjon om Koronavirus

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen. Det er derfor kun åpent for avtalte kundemøter på noen av bankkontorene våre. 
 
Vi er tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt oss på 915 04800. 
 

Utbetalinger vedrørende DNB Norge-saken

Her kan du få mer informasjon vedrørende erstatning i DNB Norge-saken.

Oppgradering av BankID på mobil for Telenor

Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av 2020. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.

Driftsstatus

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste