Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Er det regionsperre på kortet mitt?

Nei, i DNB har vi ikke regionsperre og du vil kunne bruke kortet uansett hvor du befinner deg i verden.

Vi anbefaler deg å sette opp en varsling på bruk av kort i utlandet, dette gjør du under Innstillinger i nettbanken. Tjenesten er priset.

Hvordan sperre og erstatte kort?

Har du mistet kortet ditt er det viktig at det sperres umiddelbart. Du kan sperre og bestille nytt kort i nett- og mobilbanken. Det tar ca. en uke å motta nytt kort i posten.

BankID-passord

Skal du signere elektronisk på en avtale trenger du et personlig passord i tillegg til kodebrikke eller BankID på mobil. Logg inn med kodebrikke eller BankID på mobil (må være fra DNB) for å lage nytt passord. 

Driftsstatus

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste