Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Hva betyr det når vi spør om samtykke i nettbanken?

Som eksperter innen banktjenester, forsikring eller eiendom, ønsker vi å gi deg de beste rådene. Råd tilpasset din situasjon, der du er i dag!

Skal vi lykkes med det, noe du har all rett til å forvente, da trenger vi din tillatelse - ditt samtykke.

» Si ja til bedre tips og råd

Hvordan sperre og bestille kort?

Du kan enkelt sperre og bestille nytt kort i nett - og mobilbanken.

» Logg inn for å sperre kort her

» Logg inn for å bestille/erstatte kort her

Banktjenester i butikk

Fra 1. juni, 2017 vil det ikke lenger være mulig  å sette inn, eller ta ut penger gjennom Bank i butikk. Dersom butikken har kontanter, kan du fortsatt ta ut kontanter i NorgesGruppens butikker når du betaler med kort.
 
DNB tilbyr fortsatt banktjenester i Post i butikk i mer enn 1 300 butikker over hele landet med følgende tjenester:
 
·         Innskudd
·         Uttak
·         Giro ut- og innbetaling
·         Saldo
 
Du kan sjekke hvor din nærmeste Post i Butikk ligger på dnb.no.

Har du spørsmål, kan du ta kontakt med DNB på 915 04800

Alle våre systemer fungerer som normalt

 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift