Hjelp og kundeservice

Aktuelt nå

Oppgradering av BankID på mobil for Telenor

Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av det kommende året. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.

Ikke lenger dyrere å ringe til spesialnummer

Fra 1. september 2019 skal det ikke lenger være dyrere å ringe til spesialnummer. For å vite hva du betaler, ta kontakt med din teleoperatør. Du kan kontakte oss på telefonnummer 915 04800 eller 04800.

» Les mer om endret regelverk for telefoni

Hvordan sperre og erstatte kort?

Du kan sperre kortet ditt hos vår chatbot eller i nett- og mobilbanken under mine kort/kort. Det tar ca. en uke å motta nytt kort i posten.

Alle våre systemer fungerer som normalt
 

Kundeservice privat

bilde av veninner

» Kundeservice privat

Kundeservice bedrift

grnder holder presentasjon

» Kundeservice bedrift
Kontakt ossKontakt oss Reklamasjon/klage Reklamasjon/klage Prisliste privatkunder prisliste