Hei og velkommen til oss

Viktig informasjon om Koronavirus

Siden ble sist oppdatert. 25.05.2020 kl 09:00.

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen i Norge. 

Det er stengt for drop-in hos noen av bankkontorene våre. Vi gir god rådgivning til alle kunder rundt i landet og er tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du som kunde enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt med banken. 


DNB har gode digitale tjenester, hvor kundene våre kan løse de aller fleste dagligbankbehovene fra både mobil- og nettbanken. Nå er det også mulig å enkelt sperre og åpne kortene fra mobilbanken.

For bedriftskunder med innskudd henviser vi til Post i Butikk og avtale med Loomis.

Kan jeg gjøre innskudd?

Ja, du kan gjøre innskudd på Post i Butikk.

Hvordan kan jeg sperre og åpne kort?

Du kan enkelt sperre og åpne kort fra mobil- og nettbanken. Du kan også ringe oss på 915 04800 eller chatte med oss på innloggede sider.

Jeg har fått beskjed om at jeg må legitimere meg i banken. Hvordan kan jeg gjøre det nå som drop-in har stengt?

Avtal et møte med oss her så hjelper vi deg:

Informasjon om Koronaviruset og reise til utsatte områder

» Sjekk hva reiseforsikringen dekker