Viktig informasjon om Koronavirus

Siden ble sist oppdatert 13.03.2020 kl 11:30.

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen i Norge. Derfor vil det dessverre ikke være mulig å benytte seg av drop-in på våre kontorer i tiden fremover. 

Vi er opptatt av å opprettholde normal drift så langt det lar seg gjøre, slik at vi kan fortsette å gi god rådgivning til alle kunder rundt i landet. Vi er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan kundene enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt med banken. 

DNB har gode digitale tjenester, hvor kundene våre kan løse de aller fleste dagligbankbehovene fra både mobil- og nettbanken. Nå er det også mulig å enkelt sperre og åpne kortene fra mobilbanken.

For bedriftskunder med innskudd henviser vi til Post i Butikk og avtale med Loomis.

Kan jeg gjøre innskudd?

Ja, du kan gjøre innskudd på Post i Butikk.

Hvordan kan jeg sperre og åpne kort?

Du kan enkelt sperre og åpne kort fra mobil- og nettbanken. Du kan også ringe oss på 915 04800 eller chatte med oss på innloggede sider.

Jeg har fått beskjed om at jeg må legitimere meg i banken. Hvordan kan jeg gjøre det nå som drop-in har stengt?

Avtal et møte med oss her så hjelper vi deg:

Informasjon om Koronaviruset og reise til utsatte områder

» Sjekk hva reiseforsikringen dekker